onsdag 9 maj 2012

Ett steg närmare...

Skrev fysiologiprov i fredags, blev inte godkänd men det var inte stor marginal! Alltså är jag inte helt nollställd vad gäller fysen...som jag förövrigt tycker är jättesvår!!! (och ganska tråkig)

Har även kört mina pass ett par omgångar nu och jag känner att det börjar ge resultat...*woho*

Under vårsolen började jag inse att förra årets sneakers (Fred Perry) tydligen börjar ge upp...men vad gör det? Då får man ju anledning att köpa nya...Muahahaha...blev ett par Adidas sneakers (är ju annars Nike-nörd men gjorde ett försök) från heppo.se. Att det var fin rea gjorde ju inget heller...;)

Snygga skor, snabb leverans och bra service!

Kan rekommendera heppo.se om ni är ute efter skor...köpte ju även mina Dr Martens där i höstas!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar