söndag 18 mars 2012

Träningsvärk från helvetet!

Även om jag njuter av att känna att jag gjort något med musklerna i kroppen, är det plågsamt när låren är ömma att röra vid...*ajj*

Körde Styrka (BodyPump) på gymmet i torsdags, vilket var väldigt längesen jag körde...det var sååå kul, tekniken gick att tillämpa även där...men vad pinsamt det känns när jag inte orkade alla reps OCH fick plocka bort vikt från stången! Är ju van vid alla övningar men inte i den mängden reps...*gaaah*
3minuters låt genererar ca 30-40 knäböj med olika fotställning...det bränner!!! MEN skam den som ger sig...på torsdag är det på't igen som gäller! :)

I lördags blev det ett cirkel-step pass (maskiner och kondition på stepbräda) som plåster på såren...gick lika bra som vanligt men mör som en entrecôte när jag kom hem...träningsvärken gjorde sig påmind genom hela passet, men med instruktör på plats måste man utföra alla rörelser iaf -> ingen chans att mesa där inte! ;)

Idag har jag inte tränat, men gjort lite fint utanför dörren med nya blommor...ljung och en hade gjort sitt kände jag! ;)

Har oxå börjat peppa mig själv till att plugga nu....vill bli klar med PT oxå, massagen är jag ju klar med och redo att jobba med men känner ju hur jag längtar till att komma ut och få jobba som PT/instruktör/massör, kunna registrera företag och köra på!!! :)
Lust att hjälpa mig? Peppa mig till plugg? Behov av massage? Tveka inte att ta kontakt!! :)

Våren är här och glädjen är på intågande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar