tisdag 28 februari 2012

Typiskt!

I fredags hade jag ont i halsen, varpå all träning uteblev fredag och lördag (givetvis). Under söndagen mådde jag bra i halsen (dock en matförgiftning efter nachochips som legat för länge i värmeskåp) och kände mig taggad att köra till veckan! TOPPEN! tänkte jag.
Så igår blev det armar+axlar+corepass, feeling great! :) Hann bli grymt taggad för att lägga upp ett eget core-pass efter gårdagen oxå! :) Självklart blev det Jack3d innan pass och Scitec Whey-100 efteråt...:D

MEN, idag har jag återigen ont i halsen...FAN! Hade mentalt bokat in bröst+spinning idag...Får avvakta till imorron då jag SKA köra core igen...måste få musiktips plus ännu fler idéer kring upplägg! Tror att jag är lite på g igen...

På jobbet idag passade jag på att skriva upp lite anatomi-ord som ploppade uppp i skallen; muskler, leder, infästningar m.m. för att kunna börja repetera där...:)

Nu ska jag leka lite med min nya telefon och vika tvätt (istället för att följa med <3 till gymmet) :( Hinner ju se Biggest Loser iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar