onsdag 22 februari 2012

Core

Ikväll blev det ett effektivt och tungt Core-pass...är ju utbildad instruktör så nu blir det att köra så många pass som möjligt för att kunna få jobba lite extra som instruktör...:)
I väntan på att ILPT ska tas...känner mig lite peppad inför det oxå, att köra igång med pluggandet igen! :) Har repeterat lite muskler senaste kvällarna, ur minnet och det sitter f**imej kvar en del! :D *tjoho*

Före träningen blev det en Jack3d Pineapple...sååå gott, luktade verkligen Bugg-tuggummi från barndomen! :) Smakade riktigt bra oxå! :)
Efter träningen en proteindrink och banan.

Känns som en rätt stabil dag...:)

Och för er som undrar (och eller inte undrar) så hade mitt Arméns igår dessutom blivit tvättat, så sambon var mest bara omtänksam när han kasserade det! ;) Idag har jag dock köpt på mig ett par nya, ett på hemligt ställe så det finns vid nästa tvätt...;)

Och jag hittade laddsladden till min walkman så nu får jag MIN musik till, under och från gymmet! *tjoooohooo igen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar