måndag 14 maj 2012

Att det ska vara så svåååårt...

Men det hör väl vuxenlivet till, att få ork och lust till något annat än att sitta i soffan efter 10 timmar på jobbet...men skam den som ger sig! :) Förra veckan var det promenader på schemat (och långa sådana blev det!) och denna veckan kommer bli massa härlig styrketräning! :)

Jobbet och familjen kräver sitt med rätta men jag känner att jag inte får glömma mig själv och mina uppsatta mål! Det blir dessutom plugg inför nästa prov 1 juni. Jag SKA naila fysiologin, förhoppningsvis även steg 2's...då kan jag efter ett års träning, plugg och ångest (!!) äntligen kalla mig certifierad personlig tränare...kan inte längta mer! Kanske ska man våga ta sig an klienter oxå?? ;) Försökskaniner tas tacksamt emot...hihi...

Snart dags att göra ny beställning från , bland annat omega-3 och lite annat smått och gott!! ;) Kommer en resumé på beställningen...;)

Imorron blir det ett tungt arm/axelpass på ...tyvärr saknas det lite "basmaskiner" men det får funka ett tag till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar