lördag 8 januari 2011

Lördag och snart frisk...

...trodde jag! Men det verkar som att detta virus (eller vad det är) vill något annat!

Vaknade med ett rött svullet, igenkleggat öga inatt och det har inte gett med sig under dagen, ser helt skadad ut men vad göra lixom? :P 
Här på eftermiddagen började sakteliga ett lock lägga sig i höger öra varpå en molande smärta uppstod, helt underbart (eller definitivt inte)!! Låter som jag har vatten i örat men det är bara ett faktum att jag inte har... *SUCK*


Rastlösheten tar verligen ut sin rätt och idag har jag möblerat om och kastat ut allt vad jul heter! Nu kan det bli sommar, tycker jag!! Passade på att möblera om lite oxå! :) 

Men, något riktigt bra - FEBERFRI 3 dagar nu! 
Klarat mig helt utan Alvedon senaste 2 dagarna och huvudet gör inte ont!! :)

Så JOOOO jag kan se positiva saker oxå! *GLAD för det lilla
Ska väl ändå försöka få tag på nån läkarstation i denna lilla stad, hur man nu lyckas med det konststycket...äh de löser sig! 

2011 är ialla fall ett bra år!! :)

1 kommentar: