torsdag 6 januari 2011

Jahapp...

Fy vad jag inte tycker om att vara sjuk...

Var så upplagd för ben/bröstpass i tisdags efter ett grymt skönt axelpass i måndags...men nej, det skulle ju gå åt pipsvängen!!! Hade lite ont i halsen i tisdagsmorse men äh...det är ju ingen större fara...kruxet var bara att det inte gick över under dagen som jag hade tänkt...:( 
Dessutom blev det kallare och kallare och utetemperaturen låg runt -73grader ute när jag var på väg hem...eller så var det att min kroppstemp låg på 38,7grader när jag väl fått av mig dunjackan!! (Konstigt att jag frös...NOT!)

Så nu har jag legat 2 dagar med febersvettningar (tack Alvedon) och ont i halsen...idag kom hostan!!! :( 
Tack till mig själv att jag införskaffade lite tv-serier och filmer så jag har kunnat göra nåt iaf...Det som känns bra är att jag iaf har ätit som jag ska OCH varit hungrig!! :)

Hoppas på att kunna köra lite lätt cardio/core i helgen iaf men Köping och Eskilstuna får klara sig utan mig...
Sur surare JAG!! Men men, det känns som att sjukdomen (förkylningen) är på väg åt rätt håll iaf...ingen feber idag men hosta, ont i huvet och allmänt hängig...då måste jag väl kunna träna lite i helgen?? :D

Måndag 3/1
Dag 2 - AXLAR
Uppvärmning - 5min cykel, axelrull 3x12
Axelpress                                     1x15       - kg
                                                    2x4        15kg
                                                    2x6        10kg
Hantellyft åt sidan                         3x7          7kg                   3x20      4kg
Hantellyft baksida                        3x10         5kg                   3x20      2kg
Axelrull med hantel                      3x15        22kg                  3x20      7kg
Lyft till hakan, stång                     3x12        25kg (inkl stång)
Lyfta viktplatta                             3x10        10kg
PecFlyes                                      3x10        27kg
Axlepress, lutande                        3x10        24kg 

//JoHanna

2 kommentarer:

  1. Usch va trisst at vara sjuk! :( Krya på dig!
    Jag fattar inte riktigt, du kanske kan förklara?
    Bor du i Köping och jobbar i Etuna? Bor du ensam eller hos pappa? Vad jobbar du med? Jobbar du hel tid? Jag vet inte om jag missat några inlägg kanske men jag e lite snurrrig! ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Jessi, det är riktigt värdelöst...bröjar bli redigt trött på att vara hemma! Verkar dessutom gå igenom heeela alltet nu - ögonen, öronen, influensa...ja ALLT! :( Men feberfri 3 dagar iaf!;)

    Jo jag tror jag kan förklara...;)
    Jag bor ensam i Märsta, jobbar heltid som vuxlärare och tränar i Sollentuna...bodde hos pappa i Köping 2 mån innan jag fick flytta in här! :) Löste det sig något? :) Det har varit ganska snurrigt och kaotiskt under hösten så...

    SvaraRadera