söndag 2 januari 2011

Söndag 2 januari - nu jääääeeevlar!!

Fr.o.m idag ska det uppdateras på denna blogg mer varje dag, även skriva in pass med reps, vikt, ökningar i % från vecka till vecka och allmänt mer träning...:)

Idag blev det ett grymt skönt ryggpass hos Gumse, var inte mycket folk så det var fritt fram för mig och mitt röj! :) Började med 2km på cykeln, det är så tråkigt med kondition! Hur ska det bli bättre? Har försökt med musik, telefon, tidningar...nothing works!! :/
Däremot går ju styrket riktigt bra! :)


Dag 1 - RYGG
Latsdrag                         4x8        34kg
Chins                              4x7        48kg (motstånd)  
Marklyft                         5x6       15+15kg plus stång 
Stående rodd                 2x8       5+5kg plus stång
                                         2x8       7,5+7,5kg plus stång
Hantelrodd (enarms)    4x6       17,5kg
Sittande rodd                 4x7       37kg     

På tåget in till gymmet blev det en skak med "NO ShotGun Watermelon". Den e sjukt god och ger en j**la energi!! Me like!! :)
Dagsformen 11-01-02



Efter träningen var det dags för Kesella/Kvarg och faktiskt lite jordgubbssylt, var lite för hungrig för att smälla en drink ikväll...men det blir det innan sängen! :) (Casein + vatten = nattflaskan)

  
  Godnatt!!
//JoHanna

2 kommentarer:

  1. Kondition är FETT tråkigt! Körde 60 min igår till mitt armpass. 20min före på crossen och 40min efter på löpbandet.. Hade med mig en bok och läste - då kändes det inte lika lååångt.. Men hur många gånger kommer det att funka innan man tröttnar??

    SvaraRadera
  2. Fy va du e FETT duktig...det kommer jag ALDRIG att göra...eller inte just nu iaf...
    Hmm kanske skulle ta med sig en bok, lär ju glömma att trampa!!(Du vet jag kör ju "latmanscykeln" ;))

    SvaraRadera