torsdag 20 januari 2011

Fokus...

..har jag svårt att dela upp känner jag! 

Jag har ett jobb som jag trivs bra med, en hobby/livsstil som jag älskar och ett hem som jag trivs i. 

MEN det är så svårt att få allt att gå ihop...
Just nu är ju (faktiskt) träningen roligast och det som nånstans ger mig mest men i och med att jag jobbar 100% (och mer än så) hittar jag inte riktigt orken till allt som krävs med kost, tillskott, disciplin...
Inte det att resultaten uteblir men jag undrar ju hur stora resultaten skulle vara om jag kunde lägga mer tid och energi på det som har med träningen att göra...
Hemmet hamnar inte direkt alls på priolistan just nu...jag vill men orkar inte...

Det viktigaste med träningen är återhämtning men när ska jag hinna med den? Vilodagarna från träningen går åt till jobbet och hushållsarbete. VILA?? NEJ! :( Känns lite jobbigt...


2 kommentarer:

  1. Usch! Svårt att gå ihop och få allt att gå ihop! :( Bara att kämpa på och hoppas att gå bra!

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite jobbigt...vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt faktiskt...Kämpa - ja visst, men hur länge?

    SvaraRadera