torsdag 20 januari 2011

Full vecka! :)

När man väl blir frisk, inser man att det är grymt mycket att ta igen på jobbet...*suck* Har haft fullt upp och varit helt däck på kvällarna, därav inte många inlägg senaste tiden!! :(

Men nu börjar det ta sig med det mesta, inte minst med TRÄNINGEN!! :)
Fredag, lördag och söndag förra veckan tog jag det faktiskt ganska lugnt med tanke på "återinsjukningsrisken"...men det gick bra, grym kontakt i benen på något lägre vikter än normalt...men det är rätt skönt ibland att ta låga vikter, fokusera på teknik och utföra rörelsen riktigt långsamt!!
Måndags blev vilodag, sov lite illa där natten söndag-måndag och var vansinnigt trött!! Men i tisdags var det dags för ryggen att få känna sig levande! Ändrade om lite i ordningen på övningarna för att chocka lite, kroppen vänjer sig ju efter 6-8 veckor (och det har gått betydligt längre än så sen jag ändrade om sist). Attans va tungt det blev men det kändes bra!! Blev så nöjd med marklyften på 50kg (5x8) att det var nå sjukt åt det! ;) Även stående rodd ökade jag till 30kg (4x10)...ME <3 ALLT NU! :)
Samma sak med axlarna igår, WOW!! Glömde dock bort rotatorkuffen men får ta det imorron när det blir ben/bröst!! :)
"SLIMFIT SIZE SMALL", vid provandet av denna finfina tröja fick jag ett skratt på köpet...men va tusan? ;)  (Btw, gårdagsformen)
Fick fråga igår om jag hade nån hemlig tävling på g...gissa om jag blev paff...lilla jag lixom?!?!?!?! *stolt*

Imorron är det fredagsmys...på hög nivå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar