tisdag 16 november 2010

Underbara dag...:)

Har varit vaken en stund nu och inser att jag mår grymt bra...har hittat mitt mentala välmående igen! :) Beror nog en del på att träningen går bra och kosten fungerar trots allt annat! :) Skadar ju inte att leta upp lite nya tillskott och kläder som man vill ha nu i höstrusket!! :)

Mycket hänger nog oxå på att det snart SNART är dags att flytta till min egen lägenhet igen, det har varit bra att bo så här hos pappa men samtidigt känner jag mig livegen och "på besök"...Ingen höjdare!! :/
Men snart så...det är mindre än 2 veckor kvar nu och livsglädje/ork/motivation/inspiration är på väg tillbaka med stormsteg! :)

Det gäller att hela tiden ha saker att se framemot, annars kan denna mörka årstid lätt ta över sinnet och måendet. Inget bra att inte må bra! 

Började dagen med Top Formulas Fat Burner (ca 30 min innan frukost). Frukosten bestod idag av vaniljyoghurt med hjärtan, 3 kokta ägg med kaviar och en stor kopp thé (rabarber/vanilj)...Så klart även övriga tillskott Top Formulas Adaptogen, Dalblads HMB, MiviTotal och Antioxidanter...:)

Adaptogenen  innehåller Rosenrot, Schisandra och Rysk rot vilka tillsammans bidrar till en ökad ork och lust. Samtidigt som kombinationen snabbt ger energi. :)
Rosenrot är väldigt effektiv när man vill ha ny energi och ork att ta tag i saker. Rekommenderas varmt!

Idag är tänkt att jag ska köra rygg på gymmet, blir på CityGym i Köping idag! Det ska bli jättekul att se vad som har hänt, om det har hänt nånting senaste tiden! Hoppas ju så klart på att jag har ökat eller åtminstone ligger kvar på samma som sist! :) Men oavsett vilket är dragremmar en oumbärlig hjälp vid marklyft och stående rodd. Jag avslutar båda de övningarna med 3x20 på lägre vikt och framför allt vid rodden har handlederna en förmåga att inte vilja vara lika starka som ryggen...utan dragremmar hade jag fått plocka bort den övningen men det vill jag inte! :) E ju grymt kul att köra! :D

Nää nu är det dags att ta tag i dagen!!! :)
<3<3 Hörs sen!! ;)

4 kommentarer:

  1. Ska du flytta? Vart? :) Va kul! :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska flytta till en alldeles nybyggd lägenhet i 08-området...ÄNTLIGEN! :)

    SvaraRadera
  3. Du nämner klimakterievallningar - det är faktiskt inget jag känt av. Ändå trycker jag Fat burner 3ggr/dag OCH Adaptogen samt PWO:n före träning..
    Någon skulle behöva komma och trycka i mig allt det där typ 30-40min innan väckarklockan ringer - då j-vlar skulle jag glatt studsa upp ur sängen :P

    SvaraRadera
  4. Jo jag känner mej som en klimakteriekossa emellanåt, mycket tror jag är pga FatBurnern...Framför allt vid minsta fysiska ansträngning, längesen jag svettades så här mycket! :) Jag moffar Fb 3xdag, Adaptogen 2xdag, HMB 3xdag samt vitaminer...lägg till Jack3d före träning, kreatin efter och proteinpulver...:) Mina dagar är RÄTT strukturerade numer! :) Men som du säger om man SLAPP gå upp innan man tog skulle de va underbart! ;)

    SvaraRadera