måndag 15 november 2010

Säger inget...*s*

Ojoj...:) Den här ÄR grymt skojjig!!*asg*

Sitter här med min frukost bestående av Yosa persika-passionsfrukt (probiotisk fullkornshavre produkt "yoghurt"), 1 dl hjärtan, 1 kapsel Top Formulas Fat burner, 1 tablett Top Formulas Adaptogen, 3 kapslar Dalblads HMB och ett gigantiskt glas vatten för att få ner allt detta...:)

Samtidigt hittade jag novembernumret av Kupé (pendlare som man är, än så länge) och vad hittade jag väl där?

Jo en superkulig grejj...*skrattar lika gott varje gång*





Hitta felet under FEM stora arbetsgivare!! :)

   Ber om ursäkt för att ni måste vrida på huvudet...men det är värt besväret!! ;)

2 kommentarer:

  1. Sv. Ja jag känner oxå att man ur balans på helgen! De blir oftare att man hoppar över träningen och man äter en massa strunt! ;)

    SvaraRadera
  2. Har min moffardag uppdelad på frekväll å lörkväll men det som inte ligger med i beräkningen är att jag har varit dålig/ur form i 2 veckor nu...:P Så nu är det nya tag igen :)

    SvaraRadera