måndag 15 november 2010

Klockan är 01:57...

...och jag kan inte sova!
Har försökt ett par timmar nu men tycks vara omöjligt att komma till ro...blir hemma från jobbet imorgon också, känns inte värt att åka dit och ha ont i magen/må illa hela dagen...Usch, det är bland det värsta jag vet - vara hemma från jobbet (näst efter att inte kunna träna som jag vill)!

Ska göra ett nytt försök, bara kolla Travian och Crime City (på fb)...;)

Funderar ändå på att lägga kost och tillskott som en vanlig träningsvecka, ska faktiskt träna denna vecka! Våga Vägra Sitta still!!!

Pöss å Natti!! <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du lyckades somna till sist! Krya på dig! :)

    SvaraRadera
  2. Ja efter ett tag lyckades jag komma ner i varv...:P Tack...hoppas verkligen att jag mår bra till på onsdag så det blir jobb...:)

    SvaraRadera