fredag 19 november 2010

Fredagkväll = MOFFA!!!

Joo jag tror tamejtusan att jag ska trycka i mig kladdkaka, grädde och kaffe nu snart...:) Det kan man väl få göra efter 3 helintensiva dagar med jobb, pendling och träning?? :) JAAAAAAAAAA det får man...1 kväll i veckan! ;);)

Något av idol/förebild! :)
Har ju dessutom kört på Top Formulas Fat Burner i veckan och dom FUNKAR!! Fick tips av Petra Törnros om dessa piller och kan inte vara nöjdare...lite jobbigt med dessa klimakteriesvettningar men aja det är ju tydligt tecken på att det gör nån nytta! :)


Idag blev det tyvärr ingen träning då jag inte hann hem till Köping innan gymmet stängde kl 19.00 och glömde väskan hemma SÅ KLART!!! Men men, körde ju tisdag, onsdag och torsdag så det är en ok vecka med tanke på att jag var sjuk förra helgen...:D Hann med ett rygg, ett axel och 2/3 av ett ben+bröstpass på dessa dagar...Gav allt redan i tisdags, var aningens kämpigt och illamåendet hängde över men lät inte det stoppa mig!! :D Och i onsdags mådde jag så mycket bättre...:) Ikväll har jag sån enorm träningsvärk i hela kroppen vilket tyder på att jag kommer nå resultat så småningom! :) Känner att det tar på rätt ställen och ser i spegeln att det händer grejjer...:)

Imorgon är det nog överhängande risk för ett Västeråsbesök och träna med MaYa igen...:) Blir ett mongopass på armarna...ska kännas ORDENTLIGT! :) Dessutom är det sista helgen som inneboende hos pappa...Känns så galet skönt...förhoppningsvis kan jag fira första advent i min NYNYA lägenhet! :) Och träningen kan på heltid förläggas på Gumse gym!! Längtar dit nu, det är MITT gym! :)

2 kommentarer:

  1. Du måste väl skoja! Du vill väl inte se ut så? Eller?
    Mums med kladdkaka! :) Njut! :)

    SvaraRadera
  2. Nej jag skojar inte Jessi...Ok där var hon väldigt deffad men hon e grymt snygg!! Om jag kommer någonstans i närheten är jag väääldigt nöjd! :)
    Men kladdkakan var riktigt smaskig, tog resten ikväll! :D

    SvaraRadera