onsdag 24 november 2010

Kort vecka...onekligen

Jo så är det faktiskt...arbetsveckan är nu slut för denna gång...imorgon bär det av mot nya insikter på Universitet samt en skön hotellnatt med en kompis (läs inte in allt för mycket i det där! ;))! Känner mig värd det, har varit rätt tufft hittills i höst med allt men den här helgen blir kulmen på det mesta! Kommer inte sova särskilt mycket (vilket jag inte gjort överhuvudtaget de senaste veckorna) och troligtvis kommer jag dra på mig nånting som gör ont MEN det ska bli sååå skönt!! Slippa SJ, slippa stressa sk**en ur sig på morgnarna, slippa stressa på gymmet och komma HEM till mitt alldeles EGET hem igen...kunna leva som en normal (?????) människa igen...:)
Mao det blir flytt hela helgen och början på nästa vecka...

Valde därför att ligga lågt med träningen i veckan då jag VET att det kommer gå sååå mycket energi till flytten...känns bra ändå...:)

I tisdags var jag hos min vän Mia på Hälsa & Fitness i Eskilstuna och shoppade loss nå alldeles, nu har jag dock bunkrat preworkout, BCAA, Omega-3 och MiviTotal för 3 mån...:) (Ok, slank med en "mysdress" oxå, och en BB keps och så...) (Jag är en riktigt bra konsument - säg vad jag ska ha och jag köper)
Vaddå snyggast?? ;)


Ikväll var pappa och jag på Kirin i Köping och åt middag...sååå gott...det är en asiatisk restaurang med det mesta...Valde dock "Stekt ris med tigerräkor" till varmrätt och självklart, de obligatoriska FRITERAD BANAN MED GLASS x2, blev heelt chockad när det var dubbelt upp mot vad jag e van me...men sååå gott! :)

Nu blir det sängen...
Snart dags att gå upp igen, börja dagen me Top Formulas Fat Burner, Yosa yoghurt, BetaGlucare hjärtan och ev en kaffe...mellan Hallsberg och Karlstad får vi dessutom SJ-frukost...Givetvis åker vi 1:a klass...*asg*

2 kommentarer:

  1. Gud va gott me friterad banan! De va länge sen man åt de, kanske får göra nått åt de! ;)

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen hur gott som helst...nu var det dessutom en evighet sen sist! :)

    SvaraRadera