söndag 17 oktober 2010

Söndagsmys...

Oj, nu tog det ett par dagar för mycket innan jag uppdaterade denna sida...skyller på mycket att göra för jobbets räkning och att det har varit lite "trött" ett tag...
Men nu så...

Träningen gick bra förra veckan, lyckades få in ett axelpass i onsdags och ben/bröst i torsdags. Kändes stabilt! :)
I torsdags var jag tillbaka till "platsen där allt började", nämligen CityGym i Köping. Riktigt kul att vara där igen, helt ombyggt och uppdaterat sen sist men samma sköna atmosfär! :)
I fredags missade jag helt att de stängde kl 19, vilket innebär att jag inte har tränat på 3 dagar nu...känns MINDRE stabilt! :/ Var dock ute på en 35 minuters frisk rask morgonpromenad imorse, innan frukost!
Imorron är det dags att gå till gymmet efter jobbet! *woho* Det blir nog att ösa armar imorgon, ev rygg/biceps för att täcka in 2 armpass i veckan.

Var i Eskilstuna i helgen och umgicks med mamma. Idag var vi så ner på stan och självklart måste jag gå in till Hälsa & Fitness för att få en sedvanlig dos av pepp och inspiration.
Har funderat på aminosyror ett tag och om jag skulle köra på sånt. Fick svaret att det är en bra grej i byggsammanhang, vilket självklart gjorde mig grymt nyfiken och sugen på att prova! ;)

Idag vet jag inte om jag har så mycket galenskap att dela med mig av men ni som känner mig vet att det alltid finns en hel del sånt även om jag inte fattar/inser det själv!

Muahahaha...nu blir det kaffe, film och en caseindrink innan natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar