onsdag 13 oktober 2010

Dags för mig i denna djungel!

Idag är 3:e dagen i mitt nya liv...:) Har bestämt att jag från och med denna vecka ska sats stenhårt på de vitala delarna i livet - nämligen träning 4 dagar i veckan med tillhörande resultat och jobbet! :)
Läser även 2 kurser på universitet - "Svenska som andraspråk B" (för jobbets räkning) och "Kost Näring Hälsa" (för träning och ev andra syften så småningom)
Känns roligt och inspirerande att försöka dokumentera mina mål här.
Det jag har för avsikt att dela med mig av här är min träning, mina mål, kostupplägg, recept och allmänna galna upptåg i mitt liv!

2 kommentarer:

  1. Va kul att du också har en blogg! :)
    Jag har också läst "Kost Näring Hälsa" för några år sen! Riktigt bra kurs, man lär sig en massa, tycker jag iaf! ;)
    Kram Jessi, www.jessiklein.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Får se vad det blir, blev inspirerad att starta! :)
    Ja den är jätteintressant, helt klart! Känns relevant för det jag håller på med oxå! :)
    Kram

    SvaraRadera