måndag 18 oktober 2010

Wohoo...första armpasset på länge! :)

Tjoho...fasiken så nöjd jag är med dagens armpass...blev kort, koncist och effektivt! :)
Var på CityGym i Köping idag med då jag kände mig seg och allmänt slut innan jag var klar på jobbet idag, varpå jag tog ett tidigare tåg hem och körde hemma istället...:)
Följde råden jag fick igår och blandade inte ihop Jack3d och proteinpulvret idag utan körde Jack3d + vatten strax innan och under passet! :) Tror nog att det kändes bra! Onekligen matt i armarna just nu ialla fall...Woho!!

Tog dessutom till mig av förra veckans "skäll" ang att jag nog äter för lite...slog på stort och fixade stekt ägg att mumsa på till mellis idag...tror även där att det känns något stabilare...

Imorgon är det dags att laga mat för veckan, får se vad det blir för mumsigt i lådorna! Imorgon kommer recept och bevis på att jag lagar mat! ;)

6 kommentarer:

  1. Bra där!! Du måste äta ordentligt, annars kommer tant och skäller på dig... ;)

    SvaraRadera
  2. Tant är inte den första som skäller på mej! :/

    SvaraRadera
  3. Nej det kan jag tänka mig att hon inte är!!!

    SvaraRadera
  4. Inte skälla, bara äta ordentligt...

    SvaraRadera
  5. Stekt ägg är ett kanon mellis! :) Med lite keso till så blir det kanon! :)

    SvaraRadera
  6. Mmm det e ju de...:) Brukar dock föredra äggröra...med keso...

    SvaraRadera