måndag 25 oktober 2010

Sojabönor, promenadoutfit och dagens pass

Fy bubblan säger jag bara...idag mosade jag mina lår till max hos Gumse...

Körde ju utfall i smithen och benböj med boll i lördags och tänkte köra klart passet idag med en GIGANTISK träningsvärk i framsida lår...

Mmm visst, ökade typ 27kg på benspark, dubbla antalet reps på benpress (60kg) och 7kg + antal reps på baksida lår...say WHAT?? E ju kul men förstår inte vad det kommer av...kan det ha nåt att göra med ett ökat kostintag, Jack3d innan och under pass en enorm motivation??? :D Egentligen spelar det INGEN roll...men kul som bubblans e de! :D
Körde lite biceps oxå men var inte upplagd för nåt mer efter benen...helt slut och med en puls utan dess like! :) Wohoooo...me likie!!

Imorgon blir det rygg, ev kommer jag vara tvungen att åka in till jobbet för 10 (!!!) min möte vid lunch...vilket innebär att jag måste åka hemifrån 09.30 för att komma i tid...men måste man så måste man...

 Behöver man vara snyggare på lördagspromenad?? Jag anser det vara onödigt...men min WALKMAN ÄR BORTA!!!! :( Världens bästa (och i dagsläget enda) sällskap både på promenader och gymmet...går inte att träna utan MIN musik!!! *snyft*

Mmmm mumma...lägg till lite linfrön på kesellan så blir det 1000% MUMMA! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar