torsdag 21 oktober 2010

Axlar + triceps blev det idag! :)

Idag har jag gjort snudd på allt man ska för att nå resultat med träningen och kosten!

Kl. 06.00  var det frukost (1,5 dl laktosfri lättmjölk och 1 dl BetagluCare hjärtan)
Kl. 08.00 blev det mellis i form av en stor kopp kaffe med mjölk och en banan
Kl. 09.45 var det dags för mellis nummer 2 - 1 banan och 2 mandariner
Kl. 12.20 LUNCH (se gårdagens inlägg om matlagningen) plus en sallad med isbergssallad och morötter
sen blev det ett glapp till innan träning
Kl. 15.50 skakades det ihop en Jack3d "drink"
tränade axlar och triceps mellan 16.15-17.05
Kl 17.05 blev det direkt en proteindrink (25 g PhD med jordgubbssmak och 3 dl vatten, inköpt på Hälsa & Fitness i Eskilstuna)
Kl. 19.45 kvällsmaten bestående av Kesella, lättyoghurt och sojabönor samt en grov smörgås med ost

Mår rätt GÖTT i kroppen! :)
Träningen gick super, tidigare har jag varit ganska sned i övningen där jag ska lyfta skivstång upp mot hakan men idag var det jämnvikt och riktigt bra! :)

Hmm insåg just att det bara blivit EN kopp kaffe idag...e jag sjuk på riktigt??????

2 kommentarer:

  1. När kaffe uteblir är det riktigt RIKTIGT ILLA!!!! Ta dig i kragen människa! ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe jag VEEEET! ;) Kaffet e ju rätt bra för förbränningen oxå, så nu jävlar! ;)

    SvaraRadera