onsdag 6 april 2011

Long time no see...

Jahapp, dags att försöka sig på det här igen...saknat massa motivation till det mesta under en period nu!
Men nu är det dags att få ordning på livet, träningen och bloggandet igen! Hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg framöver! :)

Det är nu mindre än en månad kvar tills det smäller, vilket känns enormt peppande och framför allt lite tvingande att köra igång på allvar igen! Behöver en spark i baken och gärna ännu mer än det...feel free to kick! :P

Om två veckor det dessutom flytt så gissa om det är mycket nu!!

Men men för att återgå - har inte blivit träning på *gulp* 5 veckor nu, känner mig därefter i kroppen...värk i nacke, axlar och rygg...trött, orkeslös och totalt rastlös. Energin byggs upp under dagen men utan träningen åker jag direkt hem och...gissa vad? Jo sover i soffan...OK? NEJ!!!

Dagens fråga:
Tillskott eller inte tillskott?? (protein inte inräknat då det är ett MÅSTE)

2 kommentarer:

  1. Va händer om 4 veckor? :)
    Och vart ska du flytta? :)
    Mycket spännande verkar hända dig fram över! Kul! :)

    SvaraRadera
  2. Om 4 veckor blir det steg 1 på PT-utbildningen...så snart (förhoppningsvis) får jag börja använda mina kunskaper och hjälpa andra! :) Blir flytt in till stan, Söder för att vara exakt...:) Jooo det är mkt spännande och kul men tyvärr så händer ALLT samtidigt så ork, lust och glädje försvinner ut i tomma intet!! :/ Men men snart så...;)

    SvaraRadera