tisdag 15 maj 2012

Nöjd med nuet!

Nöjd med dagen idag...:) Gick bra på jobbet och efter mycket velande gick jag (eller tog bilen) till gymmet... Valde faktiskt att slå ihop armar och axlar och det gick riktigt bra det med! :D Kunde ta samma vikter sista axelpressen idag (efter tunga armar) som när jag bara körde axlarna! *woohoo* Kändes rätt bra när jag såg mig i spegeln oxå...Muahahaha!! ;) En del kvar men va f*n...ska lära mig att vara NÖJD MED NUET! Och inte bara drömma om hur jag KUNDE HA sett ut eller hur jag KOMMER KUNNA se ut! Nu har jag precis svept en proteindrink och ska försöka få i mig en banan snart! Fick lite möjlighet att kommentera debatten som pågår ang doping, häxjakt och vikter på hantlar på gymmet ikväll...riktigt kul men heeeelt absurd diskussion i samhället!! Hinner bli förbannad för mindre!!! P.S. Träna utan musik är inte kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar